piątek, 14 marca 2014

Marta też się tłumaczy...

Mamy dla was smutną wiadomość.
Chwilowo zawieszamy bloga.
PRZEPRASZAMY WAS
Czekałyście długo a tu takie coś. :c
Obecnie obydwie jesteśmy w rozsypce, zero weny, zero chęci. Ja ostatnio mam ochotę po prostu skoczyć z okna...
Blog będzie kontynuowany. Wstawimy wtedy 3 ostatnie rozdziały, potem 1 miesiąc przerwy i wtedy dopiero cz. II. Gdy odwiesimy 'Undercover' napiszemy wiadomość do głównych czytelników :)

Dziś wstawię wam numerek 11. 



Numer 11: wspólny przypał/ciekawostka (?)
W każdą zimę zakładamy pakt nie wrzucania się w śnieg. W tym roku jeśli któraś wrzuciłaby drugą to całujemy się wzajemnie. Działa, żadna nie wepchnęła drugiej x d

M

9 komentarzy:

  1. Jestem stałym czytalnikiem i zasmuteczkowałaś mnie, lecz czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smuteczeg :C No cóż, każdy czasem się tak czuje i rozumiem to :C Lecz i tak czekam *3*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no.. Jestem stałym czytelnikiem bloga i bardzo mi smutno .. Czekam . Ale ja uwielbiałam waszego bloga to było jak uzależnienie <3 i nie wiem czy wytrzymam . Ale się postaram i wiernie bede czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wracacie do świata żywych ? :D ja tu czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię za wami

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy wam, Laura ma już pół 18 ale naprawdę ma z tym problem.
    Ja mam ostatnio naprawdę duże problemy ze sobą, no i ogólnie nasze relacje sporo się zepsuły .__. przepraszamy, postaram się ją przycisnąć i wstawić do końca przyszłego tygodnia ale nic nie obiecuję :/ /Marta z lekcji informatyki x d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny! nowu robicie to samo . Zostawiacie nas samych sobie . .. Ja rozumiem że jest ciężko i w ogóle ale powiedzcie czy wracacie i kiedy ! . No przepraszam bardzo ale ja mam powoli dosyć wchodzenia na wasz blog i czekania aż coś napiszecie . No kurde , Ja też piszę , też mam dość . Mam problemy z samą sobą. Trener mnie ciska żebym dawała z siebie wszystko i muszę to robić . Ja mam t eż dość najchętniej rzuciłabym to w pieruny i poszła w chuj . Ale nie moge bo mam cel , ale wrócmy do opowiadania ja też miałam długą przerwę , brak weny i czasu to u mnie norma , ale zrobie wszystko by nie zawieść osób które to czytają . Na prawde . Bo taka prawda piszemy dla siebie ale przede wszystkim dla nich , dla czytelników . I niestety obawiam się że jeżeli długo nie będziecie się odzywać to ich stracicie .Ja oczywiście życze wam jak najwięcej fanów . Ale niedługo sama przestane czekać . Bo po prostu mam dość że nas olewacie . Bo tak można to nazwac

      Usuń
    2. No cóż, każdy ma swoje problemy, trza se z nimi radzić ;3 Ja też dodaję rozdziały na wikię FF raz na ruski rok, z powodu braku weny czy czeguś xD Ale nie jesteśmy maszyną do pisania, aby siedzieć przed komputerem i pisać te rozdziały (chyba że są tu roboty o_O). Chociaż muszę przyznać, że dość długo już czekamy... xd
      ~Delfina2001, której nie chce się logować xD

      Usuń